De eindejaar feestdagen komen er aan, en er is geen betere tijd om te beginnen met het opstellen van nieuwsbrieven. Of je bent iemand die zich kleedt in een Sint kostuum of je loopt de jaarlijkse familie borrels af, er is geen ontkennen aan, het vakantie- en feestseizoen raakt ons allemaal.
De feestdagen aan het einde van het jaar zijn een uitstekend moment om (potentiële) klanten te benaderen.
Veel consumentgerichte bedrijven beseffen dat dit één van de belangrijkste momenten van het jaar zijn om een aantal last-minute verkopen te genereren voor het einde van het jaar. Mensen zullen allemaal iets kopen voor hun dierbaren.
Mensen besteden veel tijd aan winkelen en dankzij het internet, kunnen ze het koude weer en de lange wachtrijen overslaan door simpelweg online te kopen. Dit maakt e-mail nieuwsbrieven ongelooflijk invloedrijk voor het promoten van merken, producten en diensten om klanten aan te moedigen om op zijn minst een aankoop te overwegen.
Zet thema nieuwsbrieven in tijdens de vakantie- en feestdagen. Schrijf over vakantiereizen of cadeau ideeën.
Omarm de vakantie geest
Het lijkt alsof de feestweken nog maanden weg zijn, maar het is nu de perfecte tijd om te beginnen met het plannen van feestelijke e-mail nieuwsbrieven. Sommige mensen beginnen al vroeg te winkelen.
Denk aan feestelijke nieuwsbrieven met kleurrijke en feestelijke foto's. Het helpt lezers in een feestelijk stemming te brengen. Geef de beste cadeau-ideeën.
Begin er niet te laat mee en lees vooral ook deze 7 praktische feestdagen tips voor maximale feestdagen-omzet.