Wist je dat, hoe frequenter je een waardevolle e-mail nieuwsbrief naar je lezers stuurt des te minder wordt het als spam ervaren - met als gevolg minder uitschrijvingen. Wil je succes, stuur dan ook echt volgens plan regelmatig je waardevolle nieuwsbrief.
- Hoe frequenter je een waardevolle e-mail nieuwsbrief naar je lezers stuurt des te minder wordt het als spam ervaren - met als gevolg minder uitschrijvingen.
- Wist je dat 97% van alle e-mail slechts 1 keer geopend word. Zorg dat je email nieuwsbrief meteen een herkenbare indruk maakt. Dan kijken lezers uit naar je volgende nieuwsbrief.
- Als je in je e-mail onderwerpregel elk woord begint met een hoofdletter is je open ratio 25% lager dan elk woord zonder hoofdletter.
- Verleid, verras, vraag en overtref de verwachting van je lezers, anders kan het verloop (uitschrijvers, inactieven) per jaar oplopen tot 33% van je e-mailbestand.
- Wil je echt succes? Stuur dan ook echt volgens plan regelmatig je waardevolle nieuwsbrief.